Hallå där köp blåbär!

Fan,  jag är jävligt dålig på det här! Jag ber så väldigt mycket om ursäkt mina vänner, både för att jag inte har skrivit på länge och för det hemska språket i meningen här innan(tur att melwin inte kan läsa än)hoho. Jag ska försöka bättra mig, jag lovar! Det är bara det att jag har så otroligt svårt att ta mig ner till datorn, jag fastnar alltid någonstans påvägen dit. Fy på mig!

Men jaa nu hinner jag inte skriva så mycket mer för jag måste duscha och fixa mig sen bär det av ner till flen för far min och hans band ska spela på Teklas ikväll och innan det ska vi ta oss en sväng till morfar och mormor och lämna Melwin!

Det blev inte så intressant och inte så långt inlägg men nu vet ni iallafall att jag lever!hehe
Puss


Förlåt


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Du är förlåten baby.. <3

2009-04-25 @ 19:42:45
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0