Måndag

Först måste jag bara säga att det var super trevligt i lördags!jag träffade massa folk som jag inte träffat på länge! Sara var en av dom, jag spenderade nog största delen av kvällen med dans och fnitter tillsammans med henne.
Det var skönt att göra någonting för sig själv och komma bort från vardagen en stund men jag måste säga att det var minst lika skönt när man fick komma hem och mysa med sina två älsklingspojkar igen!

Nu till någonting helt annat!
Jag har en fråga som jag har funderat ett tag på nu. När blir man egentligen vuxen?När man fyller 18?eller när man tar studenten?När man får ett jobb?när man flyttar hemifrån?när man skaffar barn?Men jag kommer inte riktigt fram till något bra svar. Jag är 19 år tar studenten om en månad jag har en son på snart sju veckor och en alldeles underbar pojkvän som jag är förlovad och bor tillsammans med. Är jag vuxen då?Jaa, jag vet faktiskt inte!
En sak som är säker är iallafall att jag känner mig inte det minsta vuxen. Om jag inte visste bättre så skulle jag nästan lika gärna kunna vara 14. Fast en kanske lite gladare och mindre elak 14åring, hehe (vink, vink mamma och pappa)!
När nån säger att man är vuxen så tänker jag automatiskt på en tråkig person som aldrig skrattar och bara gör massa viktiga saker hela tiden och sån är ju inte jag och kommer med stor säkerhet aldrig att bli. Så jag kanske aldrig kommer att bli vuxen åtminstone så kommer jag nog aldrig känna mig som en vuxen. Jag vill helt enkelt inte vara/bli vuxen även om jag har barn och allt det där!

Jag hade tänkt slänga inte lite bilder också men Melle ligger och skriker där uppe så jag hinner inte det nu men jag kanske kommer tillbaka lite senare;)

Pusselipuss på er alla barnrumpor

Kommentarer
Postat av: Linda "Felicias mamma"

tack :) jo det är bra med oss! med er då?=)

2009-04-27 @ 20:05:24
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilken tur för dig att ni fick en ny bvctant :) Jag tänker inte fortsätta gå till samma om jag kan byta. Tänk om det är något allvarligt jag frågar henne om och så säger hon åt mig att det är inte så farligt, men att det är det!

Vad elakt av förra bvc tanten att säga att du gjorde fel, så ska ingen få hålla på!

2009-04-27 @ 23:27:16
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0