!

Nu har det gått sådär oförskämt många dagar sen sist jag skrev igen, men det känns aldrig som att tiden räcker till.
Eftersom det skulle ta hela dagen att sitta och skriva allt som har hänt sen sist så tänkte jag plocka ut lite godbitar åt er!
Jag kan börja med att vi var på BVC förra veckan och Melwin växer som ogräs, inte konstigt att han äter hela tiden! Men nu till den roliga delen av besöket, när hon bvc-tanten skulle kolla hur lång han var så började han kissa rak på henne och jag stod bakom och fnissade lite tyst. Och inte nog med det, när han hade kissade färdigt vad händer inte då?Jo han passar även på att bajsa ner hela hennes hand!HAHA, jag trodde nästan att jag också skulle kissa på mig när jag stod där och försökte hålla mig från att börja skratta, haha!
Sen var jag och hälsade på i skolan i fredags, det var roligt att träffa alla igen!Men det är inte det som är det roliga med den här historian utan det var själva vägen dit som jag tänkte skriva lite om.
Det började med att det var alldeles krökfullt på bussen så massa folk fick stå upp plus att jag skulle få plats med barnvagnen när det redan var två stycken på bussen. Så jag fick stå lite sådär mitt i gången med alla runt omkring mig. Och nu kommer vi till själva huvudgrejen! när bussen stannade så skulle massa folk av så då fick jag gå ut och ta ut vagnen så alla andra kunde komma förbi. Sen var alla ute och jag och några till skulle gå på bussen igen och när jag är mitt i dörren POFF så smäller den igen rak på mig så jag blir fastklämd,HAHA! Det gjorde inte ont och mina kläder blev inte smutsiga men ack så pinsamt det blev. Tur som var så hade jag Nancy med som sällskap så vi stod där och fnissade ikapp medans alla stirrade på oss, Hoho!
Sen har även jag och Simon tagit ett väldigt stort steg i vårat förhållande nu förra veckan vi har nämligen (trumvirvel) bestämt att vi ska ha en varsin tandborstkopp istället för att dela! Fast det funkar inte så värstans bra faktiskt, dom flesta dagar har dom fått stå i samma kopp ändå, man blir ju så van med såntdär!

Men nu vill inte Melwin vara ensam längre så jag hinner inte med att skriva någe mera nu!
Puss

Kommentarer
Postat av: linda

oj vad duktig =) men han nöjer sig med bara bröst än så länge eller?=)

Jo hon växer så det knakar hon med gått upp snart 2 kilo & vuxit 10 cm typ :)

2009-04-07 @ 17:58:06
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Tessa.

saknar er baby :(

2009-04-09 @ 17:21:34
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Tessa.

skriiiiiv :´(

2009-04-20 @ 18:38:12
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: J.Axner

Skriv skriv skriv!! :O :P

2009-04-21 @ 17:41:57
Postat av: Tessa.

nu äj tejes ajj på sandja!!!!!

2009-04-23 @ 21:29:55
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0