All I need is you

Idag är ingen vanlig dag för idag är det våran 1års förlovningsdag hurra, hurra, hurra! Grattis till mig och Simon! Det ska vi fira med att åka till Strängnäs och äta mat nere vid hamnen, mys! Vädret kunde ju inte ha blivit mycket bättre heller så det blir en perfekt dag.

Dom senaste dagarna har det varit lite dåligt med uppdatering, men hallå har ni sett solen där ute eller? Vi har leget vid sjön i sundbyholm hela dagarna och stekt.
Morgonen har likaså spenderats i solen ute på tomten, så nu är jag nästan lika svart som en kolbit.
Ikväll ska vi iväg till Heimann och ha lite vuxentid, så Melle ska vara hemma med sin farmor och farfar. Tur att han träffar dom varje dag så att han inte blir ledsen när vi åker. Han har blivit så himla blyg nu på senaste tiden speciellt mot min farmor, han börjar grina så fort han tittar på henne. Fast när han har varit där ett tag så brukar det bli bättre.
Nu ska jag upp och fixa frillan så man slipper se ut som ett kråkbo i skallen, hehe.




Puss!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

GRATTIS sötnosar! Ha en underbar dag tillsammans! <3

2009-08-08 @ 15:10:12
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0