Amazing

Usch jag är verkligen ingen morgonmänniska! Melle vaknade runt halvsju ungefär så då var det bara att stiga upp och gilla läget fast jag egentligen vill stoppa in honom i garderoben och somna om. Nu är klockan oj redan nio?hehe jag trodde den skulle vara typ åtta. Sak samma plutten har iallafall somnat igen och ligger här på golvet i sitt gym bakom mig och snarkar, sötnosen! Jag funderar på om jag också ska ta mig en lur men jag vet inte riktigt jag kommer nog bara bli ännu tröttare då. Jag ska nog ta en seg dag hela dagen istället, Simon ska ändå inte vara hemma. Han ska in till stan och fortsätta med hans tatuering=jag blir fattig igen.

I måndags skulle vi ju åka till havet i nyköping, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss för det blev ju inget kanonväder direkt så det blev en runda på stan istället och sen åkte vi hem till Tovisen och låg och myset framför svanprinsessan som förmodligen är världens roligaste film. Vi har nog tittat på den hundra gången och vi skrattar lika mycket varje gång, om inte mer!                         



Mina älsklingar!<3

 tttccccccccccccc  kkkk x  x / Melle           
Puss!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Gud så stor lillfisen har blivit :o (inte simon alltså hihihi)

2009-08-12 @ 16:18:42
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0