En mindre härlig dag

Idag mår jag inte så värst bra faktiskt, fast jag vet inte riktigt vad som är fel heller, jag har inte särskilt ont i varken huvet, magen, halsen eller nått sånt jag har bara en konstig känsla av att jag inte kommer klara av att göra någonting annat idag än att sitta stilla. Kanske är det gräset som påverkar?Alltså det utomhus på gräsmattan(allergisk) inte det man röker, haha! Så idag blir en lugn dag till skillnad från igår. Dagen började med att jag åkte till skolan för att pratas vid med rektorn, syon och min byggmentor om hur saker och ting ska bli eftersom jag har 100 p kvar i en byggkurs som jag måste göra för att bli klar helt och hållet med skolan. Det blev mycket prat fram och tillbaka hit och dit och till slut orkade jag inte sitta och lyssna på det dära längre så jag som annars inte brukar säga så mycket om vad jag egentligen tycker till sånnadär "viktiga" människor slänger ur mig, vad händer om jag skiter i det här då? Dom tittade på mig som om jag precis hade sagt att jag hade dödat någon och stammade fram några ord som jag faktiskt struntade i vad det var och sen var mötet över. Alla tog sina grejer och gick därifrån men sen sprang min mentor efter mig och sa att han skulle kolla upp lite grejer och att jag skulle ringa till honom nästa vecka, så nu får vi se vad som händer.
Sen åkte jag ner till stan med Oliver en stund och gick och pratade strunt ett tag. Efter det åkte jag till Skiftinge för att träffa dom andra mammorna och deras ungar. Det var rätt trevligt, Melle var den enda som kunde sitta upp än så länge den smartisen. Sen plockade jag upp Simon från jobbet så for vi  hem i typ fem minuter och sen vidare till prästtanten för att planera Melles dop. Sen åkte vi hem igen och då ringde Tessa så när Simon skulle iväg på sin träning passade jag på att ta en sväng hem till henne och färga hennes hår och prata skit. Sen var klockan mycket och dagen var slut, jag också för den delen, slut alltså!

Nu ska jag gå upp och slänga mig i soffan och fortsätta läsa min bok Sanningen om diamanter av Nicole Richie som jag började med här om dagen!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0