face to face

Min stackars lilla snutt har fått feber!:( Han sitter här i mitt knä och är varm som självaste solen och är lite smått utslagen och slumrar till lite då och då. Jag som var så arg på honom i morse att han hade gnällt och haft sig hela natten så att jag inte kunde sova. Nu när jag vet varför så är jag inte det minsta arg längre.
Eftersom Simon har börjat jobba nu igen så är jag och Melle själva här hemma om dagarna, det är lite tråkigt nu när jag har blivit van att ha haft folk omkring mig hela sommaren. Fast det är väl skönt också med lite vardag igen.
Någonting annat som jag tycker är skönt är att hösten är på ingång. Visst gillar jag väl värmen men hösten är ju hur mysig som helst och så är det såhär alldeles lagom väder ute, inte för varmt och inte för kallt. Man behöver inte släpa på för mycket kläder med man behöver inte springa naken heller.

Förut idag så pratade jag i telefon med prästen som vi ska ha på Melwins dop, vi ska träffas på torsdag och ha något slags möte eller vad man ska kalla det. I telefonen sa hon att så länge så kunde vi ju fundera ut vad vi ville ha för psalmer och dikter och sånt skit. Men hallå jag kan ingenting såntdär, nån som har tips om något som skulle passa kanske?
Nu måste jag nog gå upp med plutten till hans säng för han är så trött så ögonlocken åker ner hela tiden och så vaknar han med ett litet ryck och så om och om igen, Stackars älsklingen!<3





Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Jag hör för mig att "Tryggare kan ingen vara" är en vanlig psalm att ha på dop :)

2009-08-18 @ 17:00:14
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: johanna

Söt Melwin!:)

2009-08-22 @ 13:24:42
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0