I know you want me

Jag är nyss hemkommen ifrån Hälly där jag har varit hemma hos Heimann på förkrök som det kallas nu för tiden. Dock är jag chaffis och Melle vakt so no alkohol för mig. Men det gör ingenting för jag kan ha lika trevligt iallafall. Nu sitter jag här och funderar på om det är värt att gå och lägga sig. Då får jag liksom sova ett par timmar sen ska jag upp igen och in till stan och hämta Simpis och köra hem fylleheimann. Fast jag känner mig rätt trött så jag kanske skulle gå och vila en stund iallafall. Jag kanske skulle ta och stänga av mobilen och dra ur telefon så får dom gå hem istället så får jag sova, haha!

Vet ni? Jag blir så fruktansvärt arg på otrevliga människor. Det var för ett tag sen då jag träffade lite folk påväg till en fest några som jag kände väl, några som jag träffat någon gång sådär och sen var det ett par som jag aldrig pratat med förr men som jag gått på samma skola som dom tre senaste åren. Så man känner ju liksom till varandra. Men iallafall nu ska jag komma till själva saken.
Först blev det kramar med dom jag kände sen blev det hälsning på dom jag träffat några gånger och sen blev det ta i hand med dom jag inte kände alls tills jag kom till den sista tjejen. Som inte säger någonting hon rör inte en fena som visar att hon är påväg att hälsa, hon helt enkelt låsas som om det regnar och bara står där och glor ut i luften. Jag försökte få ögonkontakt såklart för annars känner jag mig så dum och jag bara struntar i att säga hej till nån sådär. Men tror ni att hon kollar på mig...Icke! Så jag ville bara studdsa fram till henne och skrika HEEEEJ så högt jag bara kunde i örat på henne, men istället så struntade jag bara i det och lät henne fortsätta stå där och leka fisförnäm och gick därifrån en aningen mer irriterad än jag var innan.
Jag menar hur svårt kan det vara att bara slänga ur sig ett hej? Hon kanske har något emot mig vad vet jag men hälsa kan man ju göra ändå, tycker ni inte?

Hur som haver så ska jag ta mig något gott till magen och sedan krypa ner i sängen brevid Melle och sova en tur så jag inte somnar bakom ratten sen.

Puss


Kommentarer
Postat av: tove

ingenting om våran dag? :( jag visste väl att jag var osynlig ;)

2009-08-06 @ 01:12:34
Postat av: Tessa.

NU KOMMER DU BLI GLAD!!!!!!!!!!! Någon annan fick lägenheten :( så du kommer att få ha kvar mig i eskilstuna ett tag till ;)

2009-08-06 @ 10:00:30
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0