I want you!

Gårdagen var mysig, vi åt massa god mat och gick på en promis runt vattnet och åt glass. Kvällen spenderades som sagt hemma hos Heimann där det blev massa prat, krocket spelande, dans, skratt och bara var allmänt trevligt. Jag fick också veta en väldigt rolig överraskning dock kan jag inte berätta den för er än.
När klockan började närma sig tre snodde jag och Malin åt oss en varsin tröja och ett par flippisar och letade upp våra karlar för att börja traska hem till henne där vi stannade för natten.

I morgon ska jag, Simon och Tovisen åka till Nyköping om vädret tillåter där vi hade tänkt ligga vid havet och steka hela dagen. (Snälla, snälla låt det bli varmt och soligt)




Strängnäs besöket igår!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Raowwwr vilken snygging!

2009-08-14 @ 23:06:34
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0