Livet som vuxen

Jahapp nu har jag äntligen fått lite tid att sitta här, datorn har varit upptagen av en viss person så jag har inte haft någon större chans att skriva idag. Vi har inte haft så mycket för oss alls idag det mest ansträngade måste nog ha varit att ha ringt runt till släkten för att bjuda in dom till Melles dop eller kanske den dära promenaden som vi tog i morse.
Sen kom Heimann, Peter och Clarence hit och hälsa på idag, vi låg allihop i en hög på sängen och pratade strunt och tittade på Melle när han låg och dreglade och hade sig.

Nu sitter Simpan bakom mig och flåsar och trycker i sig massa popcorn i väntan på att jag ska skriva klart så att vi kan kolla på film någon gång. Det är nog bäst att jag slutar nu så att han inte blir arg!hehe

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0