Look at this

Thank god for migräntabletter! Jag fick svinigt ont i huvet härom kvällen, det var hemskt! Jag brukar ha migrän lite då och då så jag känner av innan det börjar att jag ska få det. Och det kände jag i förrgår kväll så jag kuta in till rummet och slängde ner två tabletter i halsen. Sen tog det en stund och det började kännas som om det var påväg bort. Men icke! Den kom tillbaka den rakaren, och värre än jag någonsin haft förut. PANG sa det bara och helt plötsligt domnade jag bort i hela fejjan, det slog lock för öronen jag såg svarta prickar i ögonen och det kändes helt enkelt som om hjärnan försökte trycka sig ut ur mitt huvud. Så jag bokstavligt talat skuttade till och flög in i sovrummet och plöjde ner alla saker som låg på sängen och slängde mig ner under täcket och bara låg där helt blixtstilla i typ en och en halvtimme sen började det sakta men säkert försvinna igen som tur var. Sen hade jag efteront i huvet hela dagen igår, men nu känns det bättre iallafall. Skönt det med tanke på att vi ska åka till Gävle i morgon. Det skulle ju inte vara så kul om jag hade ont i skallen då. Jag, Simpis, Melle och min farmor ska åka dit och hälsa på lite släkt i några dagar. Det ska bli kul , har inte träffa dom på jättelänge! Men vi får hålla tummarna att vi kommer hem friska och krya, deras grannar har nämligen haft besök av svininfluensan för några veckor sedan. Men det ska tydligen inte vara någon fara nu längre säger dom.

Idag har jag och Simon varit och spelat minigolf och jag var bäst, för en gångs skull! Han fick 65 och jag fick 62, YES! Äntligen fick jag vara bra på något! Nu ska jag kila upp en våning och packa tills morgondagen.

Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Svar: Om vi får den så har vi tillträde till den från och med 1 september. Det är mindre än en månad! Och snart flyttar ni! Hur känns det :D?

2009-08-03 @ 09:27:52
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0