Mobbad mamma söker vän

Åh vad det är härligt att vara ensam hemma!Eller inte. Det absolut värsta jag vet är att vara ensam, det är så tyst och så stilla och bara så...ensamt! Det slog mig alldeles precis att det är såhär jag kommer ha det sen när vi flyttar. Simon kommer jobba om dagarna och spela hockey om kvällarna(inte varje kväll men iallafall) och Tessa som jag hade planerat att kunna spendera en hel del tid med, hon har helt plötsligt fått en jobb och ska flytta till Västerås! Melle sover som en stock om dagarna och skolan börjar snart för dom som inte jobbar och vem ska jag vara med då?
Jag kanske skulle köra en Sandra´s new bff eller vad tycker ni. En snygg, rolig, skol/arbetslös e-tuna brud med en hel massa dålig humor, tror ni det finns några sånna?Jaa isåfall så kan nu ju höra av er. Nej jag skoja bara!Eller gjorde jag?

Nää nu ska jag kila upp en våning och borsta gaddarna för Tovisen kommer om en stund!




Hejsan apan!Vill du bli min nya bästis?

Kommentarer
Postat av: Tessa.

MEN KOM OCH LEK MED MIG!!

2009-08-05 @ 15:52:16
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0