See you in my nightmares

Godmiddag mina kära! Igår var en helt fantastisk dag, jag började dagen med en rask promenad runt Kjula, när jag kom hem slog jag en pling till min numera älskade åke(min byggmentor)! Han berättade att han hade suttit och knåpat med mina timmar från praktiken så att jag antagligen inte kommer behöva komma tillbaka dit igen. Gissa om jag blev glad?Då behöver jag inte skjuta upp mammaledigheten och jag behöver inte skaffa någon barnvakt, fan vad skönt! Nu behöver bara skolledningen säga att det är okej så kan jag stryka det där från min lista med jobbiga saker som måste göras. När samtalet var slut var jag på så pass bra humör så jag tog mig ner en våning och drog en sväng på träningscykeln. Sen blev det bad med Melle och efter det en promenad till, fast i lite lugnare tempo.

Idag kommer nog bli en minst lika bra dag eller iallafall kväll. Det blir nämligen en girl´s night out med brudarna, det säger man ju inte nej till i första taget. Jag sitter redan med dunk dunk i högtalarna för att bygga upp stämningen tidigt.

Vet ni vad jag drömde faktiskt om den här kvällen i natt. Fast det var riktigt hemskt! Jag var så "full" att jag inte visste vem jag var och jag såg ingenting för allt bara snurrade, jag klarade inte av att prata med någon för tungan bara hängde ut genom munen som på en hund. Men själva grejen var att jag inte ens hade drukit någonting och jag var så ledsen att hela kvällen hade blivit förstörd. Så sen när jag vaknade kunde jag andas ut och konstatera att det bara var en dröm, skönt!haha

Jag måste bara berätta om en annan konstig dröm jag hade för någon vecka sen. Det var också på en fest och det var massor med folk där som jag inte kände, så då skulle jag leta reda på Simon men då sprang jag på heimann så vi satte oss ner en stund och pratade och helt plötsligt hade jag inga kläder på mig så då sa jag såhär.
Jag- Men oj! Nu har jag visst inga kläder på mig!
Heimann- Men det gör ingenting Sandra, jag blir inte arg på dig!
Jag- Aa men vad bra, jag trodde du skulle bli sur.
Heimann- Nejdå det är ingen fara.
Jag- Ska vi gå och leta efter Simon nu?
Sen vaknade jag och fnissade lite för mig själv åt vad jag hade drömt sen somnade jag om igen,HAHA!

Nu ska jag nog gå upp och ta mig en dusch och klippa till frillan lite. Sen måste jag ju bestämma vad jag ska ha på mig ikväll också. Eller ska jag vara duktig och cykla lite först kanske?




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0