Sunday it is

Fy vad tråkigt med söndag tycker ni inte?Man går bara runt hela dagen och tänker på att det snart är måndag igen. Egentligen borde man ju inte göra det men jag kan inte rå för det. Igår var det alltså lördag och jag och Simpis hade planerat en mysig,seg hemmakväll men icke! Telefonen började helt plötsligt ringa, jag svarade och i andra änden hörde jag en glad Tovis som ville ha med oss på bio. Så blev det också, hon och Jocke kom in till stan vi gick och kollade på Sommaren med Göran det är nog det roligaste jag har sett, jag skrattade mig igenom hela filmen, ibland med resten av publiken och ibland bara med Tove eftersom vi har samma dåliga humor som ingen annan fattar, haha! Efter bion slog vi en pling till Heimann och möte upp honom och grabbarna grus på stan där vi stog och pratade strunt ett bra tag sen var klockan mycket och vi åkte hem för att sova, trevlig kväll må jag säga!
Snart ska Simon iväg på träning så jag och Melle får roa oss själva här hemma i ett par timmar nu. Men vi får väl lov att vänja oss med tanke på att dom går ut på is på måndag och då kommer det bli längre och fler träningar, jippi!
Nu måste jag ta och kila iväg för jag är så fruktansvärt kissnödig så jag klarar inte av att sitta kvar här längre,haha!





Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket:D:Deller vad man nu säger ;)

2009-08-23 @ 17:42:46
URL: http://barajohannis.blogg.se/
Postat av: Tessa.

NEJ sandra, den filmen är INTE rolig, typ 2 ggr i hela filmen :D

2009-08-23 @ 19:23:02
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0