Vilken härlig dag!

Vet ni?Jag har färgat håret idag...igen!Chokladbrunt blev det denna gång. Jag fick för mig i morse när jag vaknade att jag skulle färga håret så jag tog en sväng till affären och köpte mig några kartonger och for hem igen. Jag blev skitnöjd!Just nu iallafall, jag kommer säkert vilja ha någon annan färg om några dagar, hehe!
Och vet ni sen?Joo då ringde hon Anna som bor i våran blivande lägenhet och undrade om vi ville flytta in tidigare, klart att vi vill! Så om 17 dagar så hamnar vi på ny adress, ÄNTLIGEN! Nu blir det packa och planera som gäller. Jag måste hem till min mor och far och hämta alla mina grejer som jag har där hemma också, vilket är en hel del kan jag säga. Jag har samlat på mig lite under åren med tanke på att jag har velat flytta sen jag var typ tolv eller nått sånt.
Det här ska bli kul, jag är lycklig!
Och vet ni ännu mer?Igår så frågade en på Simons jobb och inte vi ville ha en säng till Melle alltså som han kan ha när han blir typ två, klart vi vill. Den var handsnickrad, så den är säkert superfin, om inte så får väl någon annan stackare ta den istället, haha!
Aa juste jag klippte mig också förut idag, fast bara lite granna i luggen, resten sparar jag till någon värdelös frisör som kommer pajja hela frillan.


Tjena snygging!




Kompis det går bra nu, kompis det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad roligt att ni ska få den tidigare!!! Jag längtar tills jag får se den :D

2009-08-19 @ 20:15:21
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skööönt!!!! Tycker Pappa.

2009-08-19 @ 23:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0