14 december

Jag börjar äntligen känna mig som en människa igen, jag är dock inte helt frisk än men snart så! Det är bara lite snor och hosta kvar, fast hostan kommer bara när jag har gått och lagt mig för att sova konstigt nog. I morgon kanske jag vågar mig ut på en lite promenad, lite frisk luft kanske piggar upp.
Tills dess ska jag hålla mig bland trådar och tyger, jag håller nämligen på att sy lite nya klänningar som förhoppningsvis kommer bli bra, dom är iallafall skitsnygga i mitt huvud.

I lördags blev jag bjuden på frukost på soffan av min älskling, då hade han gjort i ordning en stor hög med plättar. Sen på söndagen så hade han knåpat ihop en ännu större hög med våfflor. Han kan min karl, bara han vill så! Han tyckte att det var hans tur att skämma bort mig lite nu när jag var sjuk eftersom att jag alltid skämmer bort honom annars, hehe. Jag tycker att han kan fortsätta skämma bort mig, det var rätt skönt!

Nää, nu ska jag passa på att sy lite medans lillen sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0