516

Godmorgon! Fyfasen vilken natt, jag har sovit förjäkligt! Först hade jag svårt att somna så då låg jag och räknade alla "kvistprickar" i taket i mitt gamla rum, 516 stycken var det. Sen när jag väl somnade så vaknade jag tusen gånger för att jag låg och frös, MASSOR. Men nu är iallafall den hemska natten över och nu sitter jag i världens skönaste fåtölj och har det varmt och skönt.
Idag ska jag, Simon och Melle gå ut och leka med hans pulka som han ska få i julklapp, det är bäst att passa på medans snön finns så han får den i förväg istället.
Sen ska jag och mamma göra massa julgodis, gott!

Nu ska jag passa på att vara lite social när vi ändå är här och hälsar på!

Pappa är världens bästa! (jag var tvungen för att få låna hans bärbara, haha!)

Kommentarer
Postat av: Karin

Kvistprickar?

2009-12-22 @ 23:06:07
Postat av: Sandra

Alltså det är trätak där och på det finns det ju alltid massa bruna prickar på som har blivit från kvistar och grenar som satt på trädet innan dom gjorde plankor av det;)

2009-12-23 @ 13:50:57
URL: http://sanjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0