Alla dom

Oj oj oj, den här dagen har gått ruskigt fort! Jag har ju knappt hunnit andas. Det började med att Mats(hyresvaktmästarnågonting) ringde och ville komma hit och fixa iordning lite grejer som har pajat, men icke sa nicke svarade jag då! Dom skulle ju komma hit ifrån BVC och kolla Melle så då kan ju inte han springa omkring här inne. Det lät som han blev lite sur men det struntar jag i, han ska komma hit i morgon istället.
Sen vi halv tolv så kom Marie(bvctanten) hit och kollade Melles hörsel och lite sånt. När hon åkte härifrån gick jag och Melle ner till Björn(killen jag skrev om härom dagen) nu har vi nyss kommit hem därifrån. Han hade två kissemissar, skitsöta, dom var inte alls lika ondskefulla och läskiga som alla andra katter är, iallfall inte den ena av dom, haha!

Nu ska jag gå och busa lite med Melle innan Simon kommer hem så det blir dags att laga mat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0