Är ni med

Oj oj oj, vad jag har ont i min mun! Det är den där jäkla smart-tanden längst bak som bökar, det är inte skönt inte det minsta faktiskt.

Helgen i Västerås var riktigt lyckad! Det var lite shopping, lite drinkar, lite sjunga, lite dansa, lite mat, lite av varje vill säga! Igår när vi kom hem var vi lagom trötta så det blev filmer och pizza som gällde resten av dagen. Idag kom min älskade lillegulleplutt hem, jösses vad man kan sakna någon!
Det var min mamma och farmor som kom hit med honom och då passade dom på att göra mig sällskap vid pepparkaks baket, som nu känns som någonting helt onödigt med tanke på att Simon råkade tappa kakburken uppochner i golvet så dom gick sönder, haha! Först blev jag lite deppig men nu kan jag inte låta bli att tycka att det är roligt. Men vi har ju som tur är en burk till ifall det skulle vara någon som inte tycker att det duger med småbitar med en lätt smak av damm och tåfis!

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och tycka synd om mig och min mun.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0