Barnlös

Nu har jag precis blivit barnlös, fast inte för alltid som tur är, det är bara över helgen! Eftersom jag och Simon ska åka till Västerås så ska Melle vara i Malmköping hemma hos min mamma och pappa. Jag saknar honom redan, men det är nog mest för att jag vet att han ska vara bort så länge, fast tre dagar är ju inte så länge egentligen men det räcker gott och väl för att man ska sakna någon man tycker om!
Utan både Simon och Melwin här hemma betyder det att jag är helt själv, så nu tänkte jag passa på att göra lite saker som jag annars inte hinner med som att gå ner och sola lite och måla lite naglar och sånt där larverier som vi tjejer håller på med.
Det är nog lika bra att jag drar igång med detsamma så jag hinner innan Simpisen kommer hem från jobbet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0