Bling

Godmorgon! Jag sitter och väntar på att Melle ska bli trött så att jag kan gå ner och börja tvätta. Bara för att jag vill att han ska somna nu så är han hur pigg som helst och skuttar runt som en liten kanin. Han brukar redan sova vid det är laget så att han blir kanske trött snart, det brukar slå om rätt fort.
Idag har jag mycket att göra, jag ska tvätta en stooor hög med kläder, eftersom jag var sjuk förra veckan så blev det aldrig av då och sen har det inte funnits någon tid den här veckan förnsen idag, sen ska jag ta mig en dusch och så måste jag handla(igen) så hoppas jag på att hinna sy färdigt klänningen jag började med igår, sen ska jag träffa Tove(tror jag?) och sen ikväll så kommer kanske Tessa förbi en stund och så hade jag planerat att städa lite och så har vi ju det där vanliga man gör varje dag som att laga mat och diska också, skoj!
Nu börjar det luta åt sängen för lilleman och för min del lutar det åt att sätta fart med allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0