Gott Nytt År!

Godmorgon! Det här är ju tamejfan helt otroligt! Jag har blivit förkyld igen, och då menar jag inte bara lite småsnorig utan riktigt täppt i hela näsan så jag får sitta och gapa som en fisk för att få luft!Nu till någonting roligare..

Gott nytt år! Idag blir det fullt hus här hemma hos oss, det blir middag för 14 personer. Tove kommer hit om någon timme och sen kommer Malin och Elin hit för att hjälpa till med maten och lite senare så kommer resten av folket som består av "Heimann och dom".

HAHA, Simon ringde precis(han är och handlar) och frågade om hans plånbok är kvar här hemma och det var den. Han hade precis kommit fram till affären så nu får han gå hela vägen hem igen och hämta den för att sen gå tillbaka till affären igen, stackaren!

Nu ska jag packa ihop Melles väska för snart kommer babysitter-mormor och hämtar honom!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0