Fy fa-aan

Nässpray måste ju vara något av det vidrigaste som finns. Det är bokstavligt talat år och dar sen jag använde det sist. Det känns som att jag ska spy varje gång.
Tove, jag fattar inte hur du kan spruta i dig det här stup i kvarten?!
Simon stannade till efter jobbet och köpte en lite flaska med nässpray till mig. När han kom hem och gav den till mig så fattade jag inte vad jag tänkte med när jag ringde och sa att han skulle köpa det. Men sen tänkte "jag kan ju faktiskt nästan inte andas på riktigt så jag måste ju" så då tog jag ett par sprut och sen var jag redo för att stoppa huvdet i toan. Jag kan fortfarande inte andas och snoret har inte försvunnit det minsta så det känns rätt meningslöst att gå igenom allt det där hemska, usch! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag har fått sluta nu, för har sår efter det i näsan , men det är skönt ;D

2009-12-10 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0