Fyfarao

Ehm dålig uppdatering?jag? Neej det tror jag inte på!

Idag har jag varit i den vackra staden västerås och hälsat på min underbara Therese! Vi åt god mat, fikade gott, gick på stan, var på ikea och pratade en hel del strunt(ovanligt..inte).
Med mig hem hade jag en stor papperspåse från ikea och två fulla plastpåsar från stan, skoj att gå med dom genom hela stan tänkte jag när jag klev av tåget här i eskilstuna...och roligare skulle det bli! När jag hade gått typ hundra meter gick ikeapåsfan sönder, så om det var någon som såg en idiot med rosa jacka och en trasig fet påse i famnen hasa sig fram i stan..då var det jag! Jag kom iallfall hem tillslut och hann träffa Simon i tre minuter innan han var tvungen att gå till ishallen, när han hade gått tänkte jag ta mig ett stort glas kallt vatten, meeeen så vart det inte för det tappade jag på golvet, skoj!
Nu sitter jag här och känner mig överkörd med en "kallsup" svidande känsla i näsan och en fruktansvärd huvudvärk, också rätt skoj!

Det här är inte min dag, tur att det är kväll så man får gå och lägga sig så den är över snart!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Stackars baby :( hoppas att det går bättre för dig idag haha!

2009-12-29 @ 09:50:13
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0