Kill me

Jag hann nästan med allt igår, det var bara Tessa som inte hann komma hit och städningen som inte blev klar. Jag hade tänkt göra klart det idag, men jag har verkligen ingen lust med det. Jag är fruktansvärt trött i ögonen idag, precis när jag har vaknat och ska öppna ögonen så svider det alltid massor så att jag måste blinka tusen gånger innan jag kan kolla normalt. Så har det varit hela morgonen och det vill inte gå över! Så med andra ord så vill jag bara gå och lägga mig och sova igen. Jag skulle kunna göra det för Melle har precis somnat men då kommer jag bli helt seg resten av dagen och det har jag ingen lust med!
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av andra avenyn och sen ska jag KANSKE städa färdigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0