Långt borta

Godmorgon godmorgon! Jag har precis diskat världens hög med disk, skoj. Jag hatar att diska och att skala potatis, det är det värsta som finns att göra i köket. Annars är det rätt kul att laga mat och sånt.
Ute snöar det för fullt, men jag antar att ni andra ser det också. Jag hade ju tänkt gå ut på en promenad idag men jag vet inte om det blir av, jag känner mig lite tjock i huvet= det känns som om jag är i en annan värld som att jag bara drömmer att jag lever. Det är svårt att förklara och ni kommer säkerligen tro att jag är ett psykfall om jag fortsätter, haha. Men jag brukar bli så när jag är förkyld, hjärnan blir isolerad och hänger inte riktigt med då.

Nu ska jag skynda mig in i duschen innan skrutten vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0