Melwin on tour

Godmorgon! Melle fick bara komma hem på en snabb visit för igår blev han hämtad igen. Jag har nämligen blivit sjuk och när jag blir sjuk så har jag en förmåga att bli ruggit sjuk(svimming och sånt). Så jag varken orkar eller vågar ta hand om honom nu, det skulle ju inte vara så roligt om jag skulle svimma när jag var ensam med honom här fast det skulle väl inte vara så roligt och svimma annars heller men det skulle ju vara värre om han var hemma.
Igår var jag liggandes nästan hela dagen förutom på morgonen när jag var tvungen att ta hand om Melwin= han fick sitta i matstolen medans jag försökte underhålla honom med hans leksaker.
Idag kommer jag antagligen inte göra några större ansträngningar mer än att kräla till toaletten när jag är så kissnödig att jag är påväg att sprängas. Tur att vi har en bärbar dator så jag  kan ha den i sängen, då behöver jag inte ens ta mig till soffan för att kolla på film, skönt!

Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv och hoppas att jag blir bättre snart!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0