Morgon mys

Godmorgon på er! Just nu sitter jag här tillsammans med en kopp varm choklad med marshmallow i, gott! Melle har nyss lagt sig för en lur och jag väntar på att hyresblablabla ska kommma hit. Egentligen är jag skit trött och vill lägga mig på soffan och sova ett tag, han sa att han skulle komma klockan tio så jag skulle ju hinna men sen vet man ju inte om han kommer tidigare så det är lika bra att hålla sig vaken.

Jag kollade nyss en stund på årets julkalender på svt.se och jag kan ju säga som såhär att den är ju helt värdelös. Jag tycker att det blir sämre och sämre och jag tror inte att det är för att jag blir större. Förut var den julig och mysig och nu är den bara...skit!

Nää, nu tror jag att han kommer minsann, efter det ska jag ner till tvättstugan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0