Sluta härma mig

Godmorgon, jag sov som en stock hela natten och vaknade för en stund sen och kände mig faktiskt mer levande än död för första gången den här veckan. Halsontet har övergått till ett par liter snor i näsan men jag är glad ändå för det värsta måste ju vara att ha ont i halsen alltså. Det har jag redan haft så det räcker och blir över i mitt liv så jag hoppas att resten av det inte ska innehålla så mycket ont i halsen. När jag var mindre tänkte dom operera bort mina halsmandlar för att jag var sjuk så ofta men sen ångrade dom sig och sa att det nog skulle växa bort med åren, men det vet jag nog inte riktigt om det har gjort, jag tycker fortfarande att jag har ont rätt ofta.
Men nu tillbaka till snoret, när jag blir täppt i näsan får jag även lock för öronen(jag blir typ döv) så när jag precis hade vaknat ringde jag till mamma och skulle berätta att jag lever så upptäckte jag till min stora förvåning att jag hörde mig själv i huvudet när jag pratade, MIN EGEN RÖST EKAR I MITT HUVUD! Hur sjukt är inte det? Jag sa någonting först och någon sekund senare så hoppade orden runt i mitt huvud precis som om jag skulle vara instängd i någon grotta eller nått.

Nu ska jag fnysa ut lite snor och kanske bygga ett snorslott eller något sånt av det, rolig dag!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0