Suck

Såhär ett paket ipren och två liter te senare känner jag mig inte fullt så död längre, nu är jag bara halvdöd! Eller halvt levande, det beror på hur man ser på saken. Kvällen har spenderats liggandes i soffan med växlande tupplurer och tv-tittande. Snart hade jag tänkt mig att förflytta mig till sängen för lite förhoppningsvis god natts sömn, men jag ska nog inte hoppas för mycket då blir jag bara besviken alla tretusen gånger jag kommer vakna inatt. Jag kommer säkert inte ens kunna somna med tanke på vilken spännande dag jag har haft, det är inte varje dag man får krypa till köket för att hämta en banan och ligga i sängen från morgon till kväll.

Nä nu räcker det för idag, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0