take a look

Idag känner jag mig något piggare, men frisk skulle jag nog inte påstå att jag är en. Idag har Mats från hsb varit här och fixat våran dusch så nu kan man duscha normalt igen. Det skulle jag nog behöva faktiskt, jag har inte duschat sen i måndags, snuskpelle jag är! Men jag är ganska säker på att jag skulle svimma om jag hoppade in där så att då är jag nog hellre lite smutsig i håret. Jag kanske orkar med en i morgon eller senare ikväll, beror på hur jag mår.

Nu ska jag kolla på en film hade jag tänkt, sen måste jag ta mig till köket och kasta ihop en marinad till köttet som Simon ska fixa i ordning ikväll. Det är nästan lite skönt att vara sjuk, jag har inte lagat mat på hela veckan, hehe!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0