Toppen av botten

Hallu! Jag sitter här med en stor flaska med oboy , smaskens! Det blir alltid mycket godare att blanda det i en flaska än i ett glas, iallafall enligt mig! Dom senaste dagarna har det varit fullt upp med massa julgodis, snöbus, shopping, julklappsinslagning med mera med mera.
Igårkväll upptäckte jag att jag hade fått feber(igen), fast i morse när jag vaknade så var den borta, men det blev en lugn dag iallafall. Jag och Melle tog sovmorgon i morse ända till halv tio(!), jag vaknade tillochmed före Melwin. Helt sjukt, jag tror aldrig att han har sovit sådär länge förut.
När Simon kom hem från jobbet hoppade han in i duschen och sen for han ner till stan för att köpa julkapp till mig, och med sig hem hade han tre hockeypojkar från laget. Det uppskattades av Melle, han kröp runt och klängde på allihop och skrattade massor. Nu är dom iväg på träning och Melwin har nyss somnat så nu sitter jag här själv och håller på att somna jag med.
I morgon så kommer Kjula el hit och ska byta ut våran badrumsfläkt sen ska jag tvätta och efter det ska jag träffa min käre kusin Jeppeboy! Dom har flyttat in hit till stan med deras mamma för en vecka sen så nu har jag yttligare lite mer sällskap i närheten!
Nu soffan!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

GOD JUL SANDRA! Ge Melle en stor fet blöt god jul puss från mig! VI ses på måndag! <3

2009-12-24 @ 09:06:24
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0