True

Melle ligger och sover...igen! Han har varit trött idag, det beror nog mest på att han bökade så mycket i natt/morse.
Jag fattar inte att han kan sova för dom har åkt och fram och tillbaka utanför fönstret med en plog, och den var ju inte direkt tyst. Sen vet jag inte om grannen där uppe försöker ta sig in i våran lägenhet genom golvet för det dunkar en himla massa därifrån. Fast det kanske bara är jag som är knäpp, jag är ju van att bo i villa och där hör man ju inte så mycket från någon annan.




Melles nya face! Det ser ut som han skriker som en galning men det gör han inte, han gapar bara ändå, haha!(ser ni gaddarna?)



När han hade gapat klart kröp han fram till mig och gav mig en puss på kinden och det var ju mysigt, fast mest blött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0