78

Japp, då var det Tisdag igen. Simon åkte precis iväg på sin hockeyträning eller hockey och hockey dom springer och spelar fotboll, men det är sommarträning med hans hockeylag så jag säger hockeyträning. Det känns som om det blev väldigt mycke hockey i den där meningen. Usch tänk sen i vinter när man ska sitta och titta på alla hans matcher, brrrrr! Det är ju roligt och kolla men satans kallt, tur att vi kommer bo typ fem minuter därifrån så man behöver inte sitta och vänta innan matchen börjar som den senaste vintern när han spelade i Arboga. Jag trodde många gånger att jag skulle frysa fast i bänken och aldrig mer kunna gå därifrån.

Dagen som varit har det inte hänt någonting alls, typ! Jag har gått en liten promis och tagit en dusch men annars så har jag mest bara varit. Jag har kommit in i en såndär period när jag inte har lust att göra någonting och då menar jag verklingen ingenting. Jag skulle gärna ligga i sängen från morgon till kväll men jag har ju min lilla skrutt att ta hand om så det går ju inte. Men det är nog bra att jag har honom så jag får något gjort under dagarna visseligen så ligger han mest och sover hela dagarna nu förtiden, han kanske inte heller har lust att göra något vad vet jag. Nu ska jag gå upp och pussas lite med plutten!


Hockeypojken



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0