79

Nu har jag precis betalat min mobilräkning för den här månaden och när jag skulle göra det upptäckte jag att jag har fått alla mina pengar nu, lite skönt! Nu behöver jag inte hålla på mer med det där. Det vill säga om dom kan göra det på rätt sätt den här månaden, annars tror jag att jag ger upp.

Ni undrar säkert hur det gick i våran tennismatch igår. Vi behöver ju inte gå in på några detaljer men vi kan ju säga att jag var väl inte i mina glansdagar direkt, hehe! Men man får väl se det på den ljusa sidan, jag kan ju bara bli bättre!

Igår kväll när vi kom hem till Kjula så var Simons bror på besök. Han var nyss hemkommen från utlandet och var brun som en arselhål den jäkeln. Simon fick en dcshoes t-shirt, melle fick ett liverpool set och jag fick två par borgisar. Melle har fått massa nya kläder i helgen så nu är det helt fullt i hans lådor, dom går knappt att stänga, tur att han kladdar mycket så det åker ner i tvätten hela tiden, hehe.
Nu tror jag visst att det är någon som har slagit upp ögonen där uppe!


Dagens outfit



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0