86..

Som jag skrev i  inlägget här nedan så har jag det lite struligt med försäkringskassan och mina pengar och att jag skulle ringa till dom och kolla IGEN varför jag inte fått mina pengar. Sagt och gjort och vet ni vad som var felet, dom hade än en gång satt in dom på mitt gamla konto FÖR TREDJE GÅNGEN! Hallå?! borde dom inte fatta att det är något fel när pengarna gång på gång kommer tillbaka till dom? Men idag äntligen så har jag fått mina pengar fast självklart så var det bara hälften av det jag ska ha så jag antar att det får bli ännu ett telefonsamtal men det får vänta tills i morgon för nu är jag för trött för att sitta och hålla på med det där. Saken är den att jag är nog lite för trött för att sitta här också! Jag tror att en liten tupplur skulle sitta fint, Melle ligger ju ändå och sover han med.




Mina älsklingar!<3
 Nu fick ni en liten tjuvkoll på min julklapp till Simon(tatueringen)dock är den inte färdig än som ni ser

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0