dåligt väder

Hallå, regn?varför då?! Jag och Tessa som hade bestämt att vi skulle åka och bada idag och sen när man går upp ur sängen och kolla ut så regnar det! Dessutom så hörde jag åskan nyss. Istället så ska vi åka till tuna park och ta oss en runda, vilket blir min tredje dag i rad, hehe! Och vet ni mer? Jag var nyss inne och kollade mitt konto, är det någon som tror att jag har fått mina pengar eller? Isåfall så tror du fel!Grrr så nu måste jag ringa till försäkringskassa och vara grinig idag igen!

Gårdagen var lite taight så jag hann aldrig skriva så jag kan köra en snabbgenomgång istället. Först var jag hemma och gosade med Melle sen åkte vi till sundbyholm och träffade Therese efter det så hämtade jag upp Simon när han slutade så åkte vi till tuna park och jag köpte världens snyggaste hatt(ni kan få se den sen hinner inte nu) sen åkte vi hem och åt mat och jag klippte Simons brorsa Daniel( resultatet= snyggare än frisören klipper, YES) sen kollade jag och Simon på film(Notorious) men vi hann inte kolla klart för klockan blev så mycket och efter det så skrev vi på kontraktet på lägenheten så nu är det iväg skickat och sen blev det godnatt.
Nu kom jag precis på att man kanske inte ska sitta vid datorn när det åskar?eller är det bara larv?

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Sv: Jag tog den när du satt vid datorn och nördade :D Han låg så sött där då :) Det är bara att kopiera och ta om du vill ha :D

2009-07-04 @ 20:07:24
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0