Darling it´s you

Dagen som varit har spenderats på golfbanan i nyköping tillsammans med papsen och älsklingen. Det gick väl sisådär jag blev bäst på en bana iallafall så det var ju bra, hehe! Vi har inte räknat ihop resultatet än så jag vet inte riktigt hur mycket dåligare jag var än dom andra, haha! Jag ska nog träna lite i smyg innan nästa gång. Ikväll skulle vi ha träffat Tovisen men det blev inte av men vi ska ses i morgon istället så allt för ledsen behövde jag ju inte bli.
Simon sitter bakom mig i soffan och ser inte allt för glad ut och pillar på min mobil så nu tror jag att jag ska slänga mig över honom och pussa lite på honom så han kanske blir lite gladare den grinpellen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0