Ett kort besök in i vuxenvärlden

Satan för att vara stor alltså, jag vill vara liten igen. Dumma dumma försäkringskassan som måste hålla på och klanta sig. Jag har inte fått några pengar på två månader nu och igår fick jag en lapp där det stod att dom hade satt in pengar, ååh vad bra tänkte jag då, men jo tjena tror ni inte att dom hade satt in dom på mitt gamla konto som inte ens existerar längre? Så det var bara att ringa och sitta i världens kö i morse och när jag väl kom fram så kom hon tanten fram till att aa men det måste nog vara vi som har gjort något fel nähä tror du?Sen sa hon att om jag inte hade fått mina pengar i morgon så skulle jag ringa igen, vilket jag hoppas att jag ska slippa!Usch på sånt där.

När det där var över hade Melle somnat och jag gick ut i solen för att lugna ner mig lite. Jösses vad varmt det var! Det som gjorde saken ännu värre var att man hörde grannungarna i deras pool plaskplask, skrattskratt, plask då tänkte jag att jag kanske skulle gå över och roffa åt mig ett litet dopp. Men mitt i meningen blev jag avbruten, aaaaaaaaaa en orm! Då kände jag mig snabbt ganska nöjd med att ligga där ute och steka i min ensamhet på gräsmattan. En stund senare insåg jag att ormen kunde ju faktiskt komma över till vår tomt. Livrädd för ormar som jag är for jag in fortare än kvickt så nu sitter jag här inne och vågar inte gå ut på tomten någe mer idag, haha!

Tjingeling;)

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Sv: Jag hatar vuxengöra :( Usch vad jobbigt! Hoppas att du får dina pengar snart. Och vet du, jag ska bli brunett, jag trivs mycket bättre i det! Kanske bajsfärgat :D?

2009-07-01 @ 17:13:43
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0