I like that

Godmorgon! Eller inte godmorgon kanske jag har varit vaken ett bra tag redan så det känns inte som morgon längre. Idag kommer min älskling hit, då ska han få en present av mig fast jag kan inte skriva vad det är för då kanske han läser innan han kommer hit och det skulle ju inte vara så lyckat. Jag ska snart åka in till farmor för hon ska färga mitt hår idag, sen ska jag ringa Tovis och så ska jag leka med henne. Men först så ska jag fixa en skiva så man har nått nytt i bilen att digga till, för det kan ju behövas ibland. Synd bara att mamsen och papsen tog den lila bilen så jag måste ta den vita där man inte kan lyssna på skivor i. Men sen när Simon kommer med den svarta bilen så kan jag lyssna på den då.
Nu känns det som det blev den här leken man körde när man var liten ni vet den här, säg efter mig, en blå bil, en vit bil, en röd bil....

Ni vet igår när jag skrev att mamma skulle hjälpa mig att skriva ut foton, sagt och gjort! Det blev jättefina bilder! Så nu ska jag göra en bok till Melle med massa fina bilder på honom och skriva massa om hur han lär sig nya saker och sånt. Ni vet en såndär bok om första steget och sånt som man kan köpa fast jag ska göra en egen istället, det blir lite roligare och personligare för då kan man ta med precis vad man vill och inte vill.



Nu ska jag fixa mig lite så jag blir anständig nog att visa mig bland folk sen ska jag tvinga lillplutten att vakna sen ska vi fara in till farmor.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0