Kom nu kompis

Nu är vi hemma i Kjula igen eller egentligen kom vi hem igår kväll men sak samma! Rätt skönt att vara på hemmaplan där man har alla grejer där som ska vara istället för ihopmosade i en väska eller utslängda över hela golvet. Det var ett tag sen jag skrev här nu men det är för att bloggen har varit seg, det har inte gått att ladda upp inläggen. Någon mer som haft problem med det eller är det bara jag? Hur som haver, idag har jag och Simpisen varit uppe i sthlm på en tur. Vi var inne i en hockeybutik(jäääättekul) där pojken köpte massa saker som han ska ha sen i vinter. Sen åkte vi till IKEA och plockade på oss lite flytt prylar efter det så drog vi till pizza hut och blev feta och nu är vi alltså hemma igen. Och nu ska jag gå upp och försöka få Melle att bli lite gladare, han har varit grinig idag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Sv: Men jo, du får komma och hälsa på massor!! <3

2009-08-01 @ 08:14:49
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0