shake that

Helgen har varit bra! Mycket fnitter, mycket pussar, mycket dans, mycket ALLT! Det har varit både skönt och roligt att träffa alla kompisar igen. Något som däremot inte var lika skönt och roligt var när det kommer fram killar och raggar på en, jag hade glömt bort hur det är så jag blev mest rädd! haha. Nej nu överdrev jag lite, rädd var jag inte men ändå! Det första jag sa var typ jag har ett barn där hemma och min pojkvän står där borta, till svar får jag, va nu fattar jag inte riktigt men vad ska du göra efter det här då för jag vet var vi kan gå om du vill?. HALLÅ? fatta du inte vinken eller?Killar säger jag bara.
 
Massa pengar har spenderats i helgen också, vi har köpt hur mycket saker som helst. Fast det mesta var faktiskt till lägenheten som vi för övrigt flyttar in i om 66 dagar om nån undrar. Sen köpte vi en julklapp till Simpas mamma. Jaa, jag vet att det är länge kvar till jul men vad tusan det gäller att vara ute i tid om man vill ha dom bra grejerna;)!

Grisarna ligger nere på mitt rum och sover nu, dom var trötta båda två. Jag också för den delen men jag kunde inte somna så jag gick hit istället. Jag tror jag ska gå ner och få liv i den stora grisen nu så han kan sova sen ikväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0