Smörgåstårta tills vi spyr

Idag är det Melles fyramånadersdag! Fasen vad fort det går, när hände det här egentligen liksom?Fyra månader? Det har gått så himla fort fast ändå så känns det som om han alltid har funnits här som om jag aldrig har varit utan honom.

Mot kvällningen ska vi ner till flen idag igen men idag är det min gammelmormor och gammelmorfar som ska firas. Gissa vad vi ska äta? smörgåstårta idag igen, men med tanke på att vi åt det igår kväll och till frukost i morse så känner jag mig inte sådär jättesugen på det, men det får väl gå iallafall.

Nu på dagen så var det tänkt att jag och Simon skulle gå upp till tennisbanornar och spela lite men jag orkar inte det för jag är irriterad och funderar på att gå ner till mitt rum och slänga mig i sängen istället. Jag tror nog att jag ska göra det!






Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

baby, du får inte vara irriterad :(

2009-07-11 @ 14:04:08
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0