Somliga går med trasiga skor

Vet ni vad? Idag vill jag inte klippa mig längre, hehe! Tur att jag inte hittade någon nattöppen frisörsalong igår för då hade jag nog inte varit på så bra humör idag. Och vet ni mer?Jag måste köpa nya skor. Nu tänker ni " men hon har ju redan typ tusen skor" men mina vardagsfavisar har gått sönder massor, det har blivit en lång spricka under hela sulan så det blir blött när det regnar ute. Och jag har inga skor som liknar dom inte ens lite och jag vill ha några sånna.

Idag ska vi åka hem till stan igen för Simon ska jobba den här veckan också. Han skulle egentligen ha haft semester nu men dom måste bli klara där han är och målar nu så han kan inte få ledigt än. Vädret idag är ju inte fyskam och idag är jag inte irriterad länge så en tennismatch blir det nog om en stund, men först tänkte jag äta lite kycklingsallad!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0