Tillbaka till landet

Jahaja mina vänner nu är jag tillbaka hemma hos min mamma och pappa igen. Dagen har spenderats med Tovis, Melle och världens sötaste kissemiss, hon är bara fyra veckor och är hur liten som helst! Jättesöt! För stunden så har jag inte sådär jättemycket för mig, Melle sover, Simon är kvar i stan och har en killkväll på krogen, Tove är hemma med sin misse, min misse ligger på golvet och sover, pappa och brorsan hänger som två döingar i soffan och mamsen är i duschen, kvar har jag mitt lilla monster till hund som sitter och flåsar brevid mig, kul sällskap? Njaa, inte direkt!
Men nu kom mamma precis upp så nu ska jag tvinga henna att hjälpa mig med att skriva ut några foton!


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0