sola å bada

Jag hade precis tänkt inleda mitt inlägg och skriva, Jag har bara så tråkigt, kan det inte hända något snart, men jag hann inte mycke längre innan Tessa skrev att hon vill åka och bada såå, jag behövde ju inte ha tråkigt så länge! Det har inte hunnit hända någonting knappt idag,Simons mamma och pappa tog Melle i morse när han vaknade så jag fick sovmorgon och har därför inte varit uppe tillräckligt länge än.

Igår var Tovisen här, det var skönt att träffa henne igen, vi har alltid så mycket att prata om, det spelar ingen roll om vi inte har setts på en månad eller om vi ses varje dag i ett halvår så blir det aldrig tyst på oss. Vi kan prata hur mycket som helst om vad som helst när som helst. Det är bra!

Vet ni vad, Melle håller i flaskan själv när han äter nu, ibland iallafall;) Och han tycker om att pussas och kramas!






Tjingeling


Kommentarer
Postat av: tove

haha ja det håller jag med om, stackars dem som är runt omkring oss :D och på bilden ser du ut som att han ska äta upp dig :)<3

2009-07-17 @ 12:57:43
Postat av: Anonym

naaw va söt han är!:)

2009-08-10 @ 09:40:14
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0