.

Som ni ser så har Tessa fixat lite nytt här på bloggen åt mig, tack sötnos<3
Jag har precis kommit med bussen till malmköping för att hälsa på mamma och pappa under helgen, brorsan har tagit sig tid till att lämna sthlm för landet ett tag också så det blir fullt hus, plus att Simon kommer hit ikväll sen när han har tatuerat sig färdigt. I onsdags var jag hemma hos Tessa, vi låg som två säckar potatis i soffan framför tv nästan hela dagen och kollade på Grey´s anatomy. Jag tycker egentligen inte om sjukhus serier för jag är inte sådär jättestort fan av blod och sånt, men det där var faktikst riktigt bra! Man fastnar ju så lätt när man tittar på någonting sådär. Så när jag åkte hem så lånade jag med mig dom två första säsongerna hem, gissa vad jag har gjort dom senaste dagarna?hehe.

Ikväll bär det av ner till Flen för min "morbror" fyller år idag, grattis till honom. Vet ni vad? vi ska få smörgåstårta mumsmums! Fast nu ska jag gå och klappa på det fyrbenta monstret som står och flåsar några meter bort i soffan.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0