Woho, jag är rik!

Visste ni att man tjänar pengar på att gå på kalas i min släkt?Japp, det är sant! Flera miljoner kan man få om man har tur. Jag fick hela 60 spänn ikväll, undra ja vad jag ska göra med dom pengarna.
Jag blev alldeles nyss lite sugen på att klippa håret, kan kanske behövas med tanke på att det är typ ett och ett halvt år sen sist, hehe! Jag gillar inte frisörer, eller aa inte själva frisören men frisyrerna dom klipper! Om man säger att dom ska klippa fem centimeter så klipper som dubbelt så mycke om man går alltid därifrån och önskar att man aldrig hade gått dit. Tänk vad det kunde vara bra om jag klippte mig själv istället, för jag vet precis hur jag vill att det ska se ut men det är lite svårt när man inte ser så bra. Men om jag kanske tar en spegel fram och en spegel bak?Tror ni att det funkar då?Hur som helst, vi får ser hur det blir! Jag kanske inte klipper mig alls, i morgon kanske jag inte vill det längre. När det gäller mitt hår så ändrar jag mig ganska så ofta. Jag pratade med min kusin Nattis om det igår. Att man alltid ångrar sig när man har gått och klippt av sig håret och så sparar man ut det igen och när det precis har blivit lagom långt så har man hunnit tröttna så klipper man bort det igen och så ångrar man sig och vill ha långt. Därför har jag lovat mig själv att aldrig klippa mitt hår alldeles för kort även om jag vill det någon gång så ska jag inte göra det för jag vet att efter några dagar så kommer jag hata det. Jag kanske skulle ta och sätta ihop ett litet kollage med mina olika frisyrer och färger för jag kan lova att jag har haft en del. Jag färgade mitt hår allra första gången när jag gick i tvåan och var alltså åtta år och sen dess har jag aldrig haft min egna färg. Så ni kan ju tänka er hur mitt stackars hår måste må.
Nää va sjutton nu börjar ögonlocken hänga lite väl, sängen here I come!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det där om att frisörerna klipper för kort stämmer in perfekt på mig. Jag går alltid till frisören och vill att dom ska klippa 1 cm men istället så tar dom 5 cm. Jag skulle ha långt hår till den här sommaren och mitt hår har inte lyckats bli det pga av dom jäkla frisörerna.

2009-07-12 @ 06:57:26
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0