Bondelivet

Jaha, nu sitter jag hemma hos min mamma och pappa för att återuppta mitt bondeliv. Jag och Melle tog bussen hit i morse och ska stanna här tills på söndag eller lördag kanske, jag vet inte riktigt än! Eftersom Simon jobbar så stannade han kvar hemma i stan och kommer hit på fredag när han har slutat. Jag saknar honom redan! Menmen nu när jag är här så ska jag passa på att träffa min kompisar som jag annars inte träffar sådär jätteofta. Hoppas att vädret håller sig såhär fint nu när jag är här, det är extra skönt att vara på landet när solen skiner och det är varmt. Dessutom så har man ett helt bad nästan för sig själv istället för att dela med sig till tusen andra soltörstande citytjommar. Det är ju nästan så att man kan ligga naken för tusan.

Jag har precis suttit och kollat lägenheter, jag hittade ett par som verkar helt okej men jag måste ju prata med Simon innan jag gör något åt det. Vi har fått svar på två stycken som vi har tittat på men det ser ut som om vi kommer tacka nej till båda två och istället leta vidare.
Nää nu ska jag spendera lite tid med mor min nu när jag ändå är här!





Pappsen och Melle ligger och leker på farmors köksgolv!

Aajuste jag glömde ju skriva! Melle vände på sig idag från rygg till mage för första gången idag! Dock så missade både jag och mamma det, haha! Han låg på ett täcke på golvet på rygg och så satt jag och mamma vid datorn. Jag satt och prata lite med Melle och sen vände jag mig om och kollade på något på datorn och sen vände jag mig mot Melle igen och då helt plötsligt så låg han på magen istället för ryggen. Han börjar bli stor pojken min! Nää nu ska jag sluta, Puss!

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Stora killen! :D

2009-06-23 @ 21:44:52
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0