Godmorgon

Jag ska börja med att skriva Grattis till min farmor som fyller 73 år idag! Och sen ska jag skriva lite om Michael Jackson som dog inatt vilket jag antar att alla redan vet. Jag tycker att det är lite synd, han som skulle göra comeback nu. Jag var väl inget större fan av honom som person men han hade ju mycket bra musik.
Jag kommer ihåg när jag var liten och pappa hade varit borta och rest någonstan jag kommer inte ihåg vart han var men jag hade namsdag samma dag som han kom hem och då hade han med sig ett kassetband med Michael Jackson på som spelades flitigt en lång tid efter det.
Men nu till någonting helt annat, våran förhoppningsvis blivande lägenhet! Jag ringde alldeles nyss och skulle prata med hon tanten och när jag klickar på luren så kommer jag fram till en nedrans telefonsvarare, om du sökert margit jansson så får du ringa mellan måndagar och torsdagar, grrr jag som ville prata nu! Menmen om inte jag kan få tag på henne så kan ju ingen annan få det heller så jag får helt enkelt vänta till på måndag.
Nu ska jag ta och käka lite frulle och sen ska jag ta mig en dusch och sen bär det av in till köpingen hem till Tove för att sedan någon timme senare fara vidare till farmor.




Puss från mig och Melle!<3

Kommentarer
Postat av: Tessa.

SÅ himla fin bild på er två!

2009-06-26 @ 21:58:58
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0